2017. május 14., vasárnap

Napos vasárnap délután és egyebek

Ma (is) sokat voltunk a kertben és vittem a fényképezőt is. A fiúk nagyon élvezik a kertet, meg persze mi is.

Ez itt a kert :)
 Madárhálót tettünk a rózsaszínesedő eprünkre, meg a friss vetésre. Sorol az uborka, nő a paprika és paradicsom, virágzik a szeder, terem a málna, van 2 bokor zöldbabunk is meg sok hagymánk, karalábénk, répa meg petrezselyem is akad és a kapor is kibújt. Sokat ápolgatom, szeretgetem a kis konyhakertet, remélem, hogy lesznek finomságok. Laci ma a szilvát is lepermetezte, mert a tetű nem hagyja békén :( És füvesíteni is füvesítettünk, pontosabban javítgattuk itt-ott, hogy szebb legyen.
 Homokozás :)
 Csani imád rohangálni.
 "Ugye nem látjátok, hogy letépem a szegfűt?"
 "És meg is kóstolom"
 "Jaj ugyan, dehogy kóstolom! Nem csináltam semmit!" :)
 Sétálok, piszkálok



 Tombol Csanád :) Fotózás elől menekül, így kevés képet tudok róla készíteni.



Ültettünk, locsoltunk :)

A hét pedig elég tartalmasra sikerült, ugyanis volt Laci Németországban, meg előtte nálunk is nagy ramazuri volt 6 gyerekkel és 6 felnőttel :) De szuperül sikerült, jó volt a barátokkal találkozni és jó volt látni, hogy a gyerekek milyen ügyesen játszottak és hogy belepték a lakást. Nagyon élveztük minden pillanatát. Kormányablakban is jártam kétszer is (és még mindig nem sikerült elintézni, amiért mentem...), Anyum is volt itt, szóval sokminden történt. Itt nem volt jég vagy vihar, sőt eső sem sok. Amúgy pedig jól vagyunk. A kis szobát rendezgetjük serényen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése