2012. július 29., vasárnap

Mienk a lakás, juhé

A legfontosabb hír most az, hogy végre kiköltözött a csaj és mienk az egész lakás. A hétvége így végig óriási pakolással telt, ugyanis millió és egy cuccot meg lomot itt hagyott nekünk az előző lakó. Mindent átpakoltunk, kitisztítottunk, bepakoltuk a mi cuccainkat és végre igazán otthonosan érezhetjük magunkat. A lakás még mindig nagyon tetszik. Fotókat is akarok majd csinálni. Most már csak egy TV állvány hiányzik a nappaliba és akkor átvisszük a TV-t oda és akkor minden a végleges helyére kerül.

Ez a hét extra sűrű volt. Ugye hét elején írtam, hogy Csani beteg volt. Aztán csütörtökön vezettem. Sikerült. A manővertől féltem. Itt az a rutin. 1 feladat, de nehezebb, mint az otthoniak. Bólyák közt kell előre menni és tolatni. Jól sikerült. A vezetésnél sem volt nagy gond. Van ohioi jogosítványom :)

A kiköltözés végül csütörtök délután lezáródott. Költözőket hívott a csaj és azok rakták össze a ruháit és cipőit, amit ő nem tudott...

Aznap délután volt még J-1 vízumos kötelező előadás is semmi hasznos információval. Cserébe közbe jött egy nagy vihar, amiben félelmetes volt kimenni a kicsiért a bölcsibe, főleg, hogy csúcsidőben dugóban álltunk. Szóval az a nap sűrű volt.

Rendeltem egy laptopot. Őrület. 19-én rendeltem, de nem működött a netes linkjük a rendelés és kiszállítás részleteiről. Emlékeztem, hogy 25-ére ígérték, de pontosan akartam tudni, hol jár, mert sok programunk volt a héten. Ezért írtam emailt. Semmi válasz. Felhívtam őket. 10 perc csöngetés után felvették, majd 4-szer kapcsoltak át más szekcióba, ahol a végén egy ügyintéző erős indiai akcentussal közölte, hogy hibás a rendszerük, dolgoznak rajta és hogy 29-éig meg kell érkeznie. Gondoltam, oké, 25-öt ígértek a rendeléskor (erről van igazolásom is), de kicsit csúszik. Erre a héten megjött az emailemre is a válasz. Miszerint augusztus 3-ára jön meg. Ez már aggasztóbb volt. De ezután jött a legjobb, mert kijavították a netes hibát és most látom a rendelés és szállítás státuszát. Augusztus 12. ??? Hihetetlen. Kifizettük egy hónappal előtte és akkor úgy volt, azonnal küldik is, erre tessék... Lenovo. Köszönjük az IBM-nek. A dühítő a legjobban az, hogy így Laci nem tud dolgozni, vagy csak felváltva tudunk dolgozni. Egyre égetőbb kérdés, mert így nem lehet értelmesen haladni a munkával. Döbbenet. Ennyit a neten cégtől egyenesen megrendelem gondolatokról.

Szombaton elmentünk az East Fork State Parkba sétálni. Itt már voltam 2 éve ősszel. Ősszel szépek a színek. Nyáron meg fürdenek benne. Mi fürdőrucit nem vittünk, sétálni a melegben napon nem lehetett, az erdőben meg nem lehetett a babakocsit tolni, de leültünk piknikelni, Csani megette a barackot darabokban, Laci hotdogozott. Kicsit friss levegőn voltunk. Ha hétvégére visszajön a kánikula, akkor elmegyünk pancsizni és homokozni.

Csani a bölcsiben már nem sír, csak amikor otthagyjuk, akkor nyekereg és nem akar maradni, meg amikor megyünk érte és meglát, akkor sír, de amúgy játszik a gyerekekkel, minden rendben van vele. Ma este megtapiztuk és kijött felül mindkét foga, teljesen egyszerre. Tegnap még nem voltak kint. Ma meg már karcol :)

A hétvégére lasagnet főztem. Isteni lett. Pont jól roppan a tészta, húsos és kellemesen fűszeres. Csani is eszi velünk, imádja. Bár azt hiszem, a következő frankfurti levesemet is szeretni fogja, a kelkáposzta az egyik kedvenc étele. Tiszta anyja :)

Ma meg csak pakoltunk és takarítottunk és pakoltunk, meg játszótereztünk. Imád játszóterezni ez a kis kópé. Jaj, tegnap megtanult integetni is Csani, nagyon édes.

Holnap megint sűrű hetünk lesz. Jönnek beszerelni a TV-t és a netet (eddig a csajét használtuk). Meetingek is lesznek. Azért majd igyekszem frissíteni a blogot.

A múltkorról egy "jól sikerült fotó". Newport Aquarium
 Játszóteres
 Ahol vannak mókusok.
 Meg hinta
 Apával
 Csúszdázni is klassz :)
 Ez már East Fork State Park
 Anyával is :)



View Larger Map

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése