2012. október 21., vasárnap

Ősz

A hétvégén próbáltam elkapni a napfelkeltéket, de nem sikerült. Felkeltem időben, elautóztam a parkba, azonban mindkét reggelen borult volt az idő sajnos. Pedig hétköznap mindig elámulunk, milyen gyönyörű színekben utazunk a bölcsiig meg vissza. Kifogott rajtam ez a fránya felhős idő.

Elindították a fűtést. Pedig felmelegedett az idő. Ma 25 fok volt. A fűtést mi elzártuk, azonban az alsó szomszéd inkább a légkondit kapcsolja rá a fűtésre. Döbbenet. Nem is hinném, ha nem hallanám saját füllel.

Tegnap csúnya esős idő volt, nem mentünk semerre, csak bevásárolni.
Ma még mindig a téli ruha-kereső körutunkat jártuk, de kevesebb sikerrel, mint múltkor. Cserébe Csani nagyon élvezte, főleg a férfi cipők rámolását.

Aztán csináltam ma egy tiramisut. És délután elmentünk játszóterezni, aztán pedig egy thai étterembe. A fiú konkrétan megette a neki rendelt kaja (felnőtt adagnyi) felét. Rengeteget eszik és ráadásul akkora élvezettel. Alig győzzük kínálni.

Egyre többször áll magában mindent elengedve sokáig és nagyon örül neki. Tiszta iboldogság, hogy neki már megy a lábonálllás magától is :)

Elkezdett Csani kanállal is próbálkozni. Háááát, van mit takarítani utána. Szavakat mondogat (az Anya már pl megy, meg több szónak az eleje is betalál tudatosan). Puszit ad és dob. Ezek az újabb tudományok. Egyre nagyobb ez a kölyök.

Készütek újabb fotók. Íme.
Kanállal próbálkozós
 A park, ahova játszóterezni járunk. Gyönyörű ősszel.

 Csúszdázik :)
Csúszdában ül
 Jóllakott óvodás :)
 A csap vicces
 A csap komoly dolog
 Majdnem komoly
 Apja és fia
 Bandukolós
 Késő délutáni




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése