2013. augusztus 4., vasárnap

BBQ

Ma voltunk reggel mászni, aztán délután Annáékkal grilleztünk. Klassz volt, sokat beszélgettünk. Csani és Anna meg Andrey nagy haverok. A hús finom lett. A park kellemes volt, ma amúgy se volt pára, csudaszép volt az idő. Jó kis hétvége volt, csak hamar véget ért.
A cuccok eladása alakulgat, bár hiába vannak jelentkezők a tárgyakért, vagy nem jönnek el, vagy kiderül, hogy messze laknak, meggondolják magukat. Azért én bizakdó vagyok.
Csaniról friss hír, hogy ma apját meglepve odaszólt neki, hogy "come here" (gyere ide angolul). Laci is meglepődött, Csani meg előtte hezitált, hogy mit is és hogyan akar neki szólni, hogy a fa lombja alatt utána bújjon át. Aztán megpróbálta angolul... Rengeteg rejtett dolgot tudhat. Mint a tisztán ejtett "high five" és "low five" (pacsi angolul). Állandóan jön valami újjal. Most személyes kedvence az ABC nóta, minden sorát énekli, főleg a "next time will you sing with me" részt. Nagyon aranyos. Azzal meg megint meglepett, hogy ma énekeltem neki a Csiga biga gyere ki dalt, majd elkezdte nekem mondani, hogy zsip-zsup. Ekkor esett le nekem, hogy a két dallam (legalábbis az én előadásomban) teljesen egyforma. Mindig tanul az ember, még mi is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése