2013. október 24., csütörtök

Állatkerti fotók

Nagyon elmaradtam a fotókkal meg videókkal. Igazából nehéz is követni a Kicsit, mert úgy nő, mint a gomba. Ragok nélkül mondatokban beszél magyarul és angolul. Igét, mellékneveket, mindent. Napról napra több és több dalt énekel, hiába videózom le, most már teljesen végig tudja a dalokat. Megtanult fintorogni, azóta olyan arcokat vág, mint egy felnőtt. Nagyon nő. Önállóan eszik, öltözik és minden mást is vagy önállóan tud, vagy csak önállóan akar csinálni. És megtört a jég: VÁSÁROL a fiú. Ma magától próbált cipőt!? El se akarom hinni. Felcsillant a remény, hogy esetleg visítás nélkül vásárolunk majd téli cipőt és kabátot. Hú, de jó is lenne!

Az elmaradt fotók első szériája akkor készült, amikor az egyetem programot szervezett az állatkertben. "UC at the Zoo" címmel UC-seknek kedvezményes jegyet adtak, igaz csak fél napra, de az idő csodás volt és az állatkert az mindig buli. Ráadásul külön állatokat hoztak ki, iguánát meg kígyót meg csacsit is simogattunk. Játékok voltak, meg zenekar. A játékokon Csaninak kaptunk egy Snoopy figurát. Fagyi, grillezett virslis hotdog meg hamburger is volt. Jól éreztük magunkat.
Utána nem sokkal megint elmentünk az állatkertbe, mert sokminden kimaradt előtte (hatalmas egy park), az idő meg még mindig nyári volt. Igaz, azon a hétvégén vidámparkba is mentünk. Csani is felült a neki tervezett körhintákra, helikopterre, kisvonatra, nagy vonatra. Ráadásul dobtam neki egy macit is :) Megtetszett neki, én meg tettem egy próbát és vettem egy labdát és elsőre bedobtam. Szerintem jobban örültem neki, mint Csani :) Bár nála is azóta a zöld maci nagy kincs.

No de a fotók:
Az autóig motorral megyünk
 Aztán sportkocsi
 Vonat. Első sorban...
 Tigrises
 Nap végén a begyűjtött Snoopy és a világítós karkötő. Kötelező.
 Snoopy forever

És a következő alkalommal a szobrok voltak a slágerek:

 Játszótér is van az állatkertben



 Imádja a komodoi sárkányt és gyíkokat, hüllőket
 Kecskét is simogattunk

 Hajkefével...






 A fő attrakció pedig a zsiráf etetés volt. Olyan klassz, hogy itt van ilyen. 1 dollár és akkora ötlet, sor volt. Meg ki-kihoznak állatokat mutogatni, cukrokat osztogattak halloween közeledte miatt. Gyerekeknek programok. Annyira értenek az ilyenekhez az amcsik.
Figyelem, kint van a nyelve... Csaninak is :)
 Sasol.
Folyt.köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése