2014. augusztus 19., kedd

2013. október

Igen, 2013 októberében voltunk a vidámparkban (Kings Island), amikor Csaninak dobtam a nagyon rikító zöld macit. Azóta is kedvenc. Ma elalváskor kérte, hogy azt szeretné ölelni. Feltettem a kérdést, amit tavaly óta talán soha: emlékszel-e, hogy honnan van ez a maci, kitől kaptad?

A válasz a következő volt: "Nénitől kaptam."
Én kérdeztem, hogy na de hogyan?
"Te dobtál pici labdával oda magasra és a néni adta nekem."
És közben látható, hogy emlékeiben úszik és mosolyog.

Kaptam én már olyan megjegyzést régen, hogy ilyen kicsi gyerekkel minek utazni, úgyse emlékszik rá. Talán el is felejti. De hogy a múltkor a "hosszú Thomas", most pedig a vidámpark is lazán az eszébe jut, az azért jelzi, hogy a memóriája sokáig tárol egy ilyen kicsinek is. Három évhez képest fél-egy év hatalmas idő, de ez sem akadálya annak, hogy emlékezzen dolgokra. Ha nem is beszélt még akkor tökéletesen, most képes visszagondolni és a most ismert szavaival leírni a régi történéseket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése