2015. február 14., szombat

Emlékek

Döbbenetes, hogy már több, mint fél éve hazaköltöztünk és Csani a mai napig felhozza, hogy mi volt Amerikában.

Fürdetés közben:
- Anya, hol van Apa?
- Falat mászni ment.
- De Anya én is voltam falat mászni azzal, azzal... Anya hogy hívták azt a bácsit fehér pólóban, aki angol?
- Dan bácsi?
- Igen, Dan bácsival voltam falat mászni!

Autóban Debrecen felé:
- Apa. Ott a reptér!
- Igen, ott a reptér.
- Emlékeztek, hogy Amerikában a reptéren a bácsiknak, néniknek kék kesztyűjük volt? Miért?
(És tényleg, el is felejtettem, hogy az átvizsgálásoknál mindenkin kék gumikesztyű volt, őrület!)

Itthon:
- Anya, én a nagy tűzoltós kirakóval szeretnék játszani!
- Csani, azt Amerikában hagytuk!
- De akkor hozzuk ide!

Utcán:
- Anya, na olyan zöld motorom volt Amerikában! Képzeld!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése