2016. május 25., szerda

Emlékezet

Csani ma hihetetlen dolgokat mondott. 

Szóba került Gergő oltása és meséltük Csaninak, hogy USA-ban egyszer úgy kapott oltást, hogy észre se vette. Mondtuk, hogy már nagyobbacska volt és meséltük, hogy az amcsi orvosa nagyon jófej volt, vicceskedve adott szurit és így volt, hogy észre se vette. Erre Csani megszólalt:
"Én emlékszem arra! Arra, hogy kicsi voltam. És a doktor bácsira, mert ahova mentünk, ahol volt, ott egy iskolabusz volt az ajtó felett. És a szoba, ahova be kellett menni, az mindenhol zöld volt, de úgy volt zöld, hogy rá volt festve mindenféle jármű. Én emlékszem arra."

Mi szájtátva levegő után kapkodtunk, mert erről eddig sose beszéltünk és egy fotó sem készült róla, mégis tényleg olyan volt, amilyennek leírta! Totyogós bölcsis volt. Nem akarom elhinni.

Ehhez persze lazázva hozzátette, hogy "én emlékszem arra, ami akkor volt, hogy kisebb voltam, mert nekem olyan jó az emlékezetem, az agyam".

Ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése