2017. március 21., kedd

Tavasz

Ma olyan meleg volt végre, hogy Gergővel birtokba vettem a kertet. Nagyon élvezte, én meg rohangáltam utána. Tiszta mocsok lett és a földet is sikerült megkóstolnia, egy-két tulipánom is csorbult, de nem bánom :) amíg ketten voltunk, csak kicsit gyomot húztam (és vödörbe dobtam, amiből Geri mindig gondosam kihajigálta) és virágot ültettem. Aztán, mikor Csaniék hazaértek, egy óra alatt elvetettük a legtöbb mindent. Öröm ránézni a kertre :) virágzik a krokusz is, gyönyörű :)

Gergő egyre többet áll. És be nem áll a szája, mindig dumál. És kegyetlenül elkezdett hisztizni. Földhöz vágja magát és vigasztalhatatlanul bömböl. Ez újdonság, nagy boldogság nekem :) mindent akar, amit tilos és csapkod a kezével hiszti elején, aztán eldől, mint egy kő. Kis kakis :)

A héten a közeli pizzériában vacsiztunk barátainkkal. Volt játszóház, ami elég fura volt, mert hangosan nem lehettek a gyerekek. Aztán próbáljon meg bárki csendre inteni játék közben egy gyereket. Oda is jöttek szólni. Nem is értem, minek van a játszó rész. Meg nem is voltak hangosak, csak olyan megszokottak. Aztán megbeszéltem barátnőmmel, hogy ha az asztalnál ültek volna is pont ilyen hangosak lennének, akkor is szólnának? Vagy ha egy baráti társaság söröző férfitagjainak hangos beszélgetését is leintenék, vagy csak a gyerekek zavaróak egy pizzériában? :) na mindegy, az volt a fura, hogy 2 asztalnál voltak rajtunk kívül, szóval nem volt tömve és a pincéreken kívül senki nem nézett ránk ingerülten. Gyerekbarát helynek hirdetett hely, ani nem az. Egész este csitítgatni a srácokat meg nem nagy kikapcsolódás. Biztos azon is összesúgtak, amikor a fáradtabb másfél éves kislánynál eltörött a mécses. Pedig ez ellen tényleg nem lehet mit tenni.

Az ovisok meg múzeumba mennek, víz világnapja alkalmából :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése