2017. június 23., péntek

Nyaralunk

Nyári szünet van. Igaz, az oviban hivatalosan nincs szünet, én a gyerekekkel utazgatok. Először Debrecenben jártunk szülinapozni, aztán Nyíregyháza, aztán Miskolcon úszik Csanád. Megint a Kemény Dénes Uszodában és megint Kati nénivel. Borzasztóan élvezi. Belenőtt a piros "tűzoltó" biciklibe, így azzal tekerünk minden nap úszni. Nagyon ügyes. Én fogorvosnál is jártam, ha már itt vagyok :) Gergő pedig imád kint lenni a kertben. Málnázik, ribizlizik, jön, megy, homokozik, hintázik, pancsol a kis pancsolóban. És persze locsol. Jól érzi magát. Én mondjuk estére jól elfáradok, de mindig tartalmas napunk van.
Kedden megnéztem Csanival a Verdák 3-at 3D moziban! Nagyon klassz volt. Ma meg kitekertünk Tapolcára, boboztunk, játsziztunk, fagyiztunk. A héten két nap akartam Barlangfürdőzni, de mindkettő viharos esős szeles volt, így a strandolás marad jövő hétre. Nagyon jól érezzük magunkat. A szívem fáj kicsit Miskolcért, mert itt annyi minden van és el tudnám itt is képzelni, hogy itt lakunk, de ez van. Marad a nyaralás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése