2017. szeptember 7., csütörtök

Csanád

Betöltötte a 6-ot. Nagy fiú. A nyár jól telt, nyaraltunk, ünnepeltünk, moziba jártunk. Csani teljesen kivirult és jó kedvvel kezdte meg az ovit. Be nem áll a szája, énekel, fütyül, dúdol. Magabiztos lett, egyre önállóbb és magához képest bújós. Így most nagy izgalommal vágunk bele az utolsó ovis évbe, amitől azt várom, hogy még önállóbb és "erősebb" lesz lelkileg ez a kis krapek, hogy a suliban felmerülő akadályokat könnyedén vegye. Az óvodaváltás nagyon jól sikerült, boldogok vagyunk, hogy átirattuk.

Utolsó évben már nem lesz ott Csani legjobb barátja, Zalán, aki iskolás lett. Óvónőcsere is történt, de úgy látjuk eddig, hogy ezek nem okoznak problémát. Csak édes gyerekbeszédet, amikoris Csani azt kérdezte tőlem egyik este: "Anya, akkor Zalánt mostantól csak néha fogom látni? Nekem hiányozni fog. Anya, lehet, hogy mikor megnövök már nem is emlékszem majd Zalánra. Bár én nem vagyok olyan felejtős."

Beirattam úszásra is, amit szintén szuper nagyfiúsan vesz. Nagyon tetszik neki annak ellenére is, hogy nem lehetek bent és teljesen idegen helyre és emberekkel jár. Szereti és lelkes. Örülök neki.

Megvolt a családi és a barátokkal is a szülinapozás. Utóbbinál minden ép maradt, gyorsan rendet tudtam rakni másnap, nem tört el semmi és senki, így jól sikerültnek veszem :) a srácok közt volt kisebb vita, meg ereszdelahajamos ordítozás, de túléltük :) A kajaadagot kicsit elszámoltuk, így 3 napig pizzán meg rágcsákon éltünk :)

Egy másik aranyköpés a bejegyzés végére: "Anya, én a Jézuskától tudod, mit fogok kérni? Azt a hatalmas Millenium Falcon legot. Tudom, hogy az nagyon drága, de Jézuska nem veszi az ajándékot, hanem a fa alá varázsolja."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése