2009. szeptember 20., vasárnap

Bogaras hétvége

A hétvégénk tervezéssel telt. Brazíliai utazás utáni olvasás, repjegyfoglalás, szállásböngészés... huh. Kimerültem.

Az idő annak ellenére, hogy esőt írtak hétvégére, szép volt. De ez most ilyen itthonülösre sikerült. Ez is kell néha.

Aztán voltunk futni (gyakorlatilag a szúnyogok elől) a "palestra"ban (tornaterem). "Zanzare tigre" (tigrisszúnyogok) a múltheti lehűléskor elfogyni látszottak, azonban újult erőre kaptak az elmúlt 2 napban és könyörtelenül jelen vannak mindenütt.

Nem tudom, ki emlékszik arra, hogy két éve láttam döglött skorpiót Trentoban. Azóta ugyebár hallottam mástól is, hogy látott. De most a kollégiumban lévő brazil barátainkhoz mászott be a lakásba egy. Hááááát, nem lettem tőle boldog.

Arra meg megint nem tudom, ki emlékszik, hogy tavaly ilyenkor volt egy kisebb sáskainvázió. Olyan nagyok és barnás-szürkés csúnyák. Itt az ősz. Azonban ma. Ma olyat láttam közvetlen közelről, ami a tigrisszúnyogok megfélemlítésére teremtetett. Őt:
a kis somfordálót
aztán rámtekintőt
a továbbmászót
és "rámkacsintót":)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése