2011. május 15., vasárnap

Hírek

Már régen jelentkeztem. Elöljáróban annyi, hogy jól vagyunk, megvagyunk.

A filmfesztivál eltelt, jó volt. Az idő Trentoban néha nyárias, aztán most meg esős és hideg. Változékony.

Elkezdtem a kísérleteket a laborban. Próbálok addig haladni, amíg bírom a munkát. Sajnos a kísérleteknél sokszor nem én vagyok a hátráltató tényező, hanem az anyagrendelés, készülékfoglalás, stb... De azért remélem, hogy jól haladok. Igyekszem az új témával felzárkózni.

A kollegáktól kezdve már mindenki látja és meg is jegyzi rajtam a "változást" (boltos, menzás néni, stb). A hasam szépen növekszik és gyakran hatalmas deformálódások közepette hullámzik. Pólón keresztül is látszanak a kisfiunk rúgásai. Remélem, hogy megváltoznak az alvási szokásai, mert jelenleg azt szereti, ha mozgok, olyankor alszik, de amint leülök vagy aludni próbálok este, felkel. Úgy tűnik, szereti, ha ringatják... Júniustól egyre több vizsgálatom lesz, meg elindul a felkészítő tanfolyam is, ha minden igaz. Sűrűsödnek a dolgok. Beléptem az utolsó szakaszba. Egyre jobban várjuk, hogy itt legyen velünk.

Most hétvégén a rossz időben átnéztünk minden eddigi gyerekcuccot, alapos listát írtunk a testvérektől elkért ruhácskákról, "leltáraztunk". És mégegyszer nagyon szépen köszönjük a készletet, vigyázunk rájuk!

Főzőcskézek sokat, múlthét végén Laci kérésére rakott karfiol és cukkini volt a menü levessel, aztán csirkepörkölt, most meg ő csinált isteni finom gombás husit, amihez héjában sütöttünk krumplit és elkészítettem életem első tiramisúját is desszertnek. Szóval eszünk rendesen és finomakat. A húslevesbe szüreteltünk a "kiskertünkből" friss petrezselymet. És mindig vágunk bele frissen zöldhagymát is. Nem valami nagy a termés, de mi ennek is nagyon tudunk örülni.

Vettünk egy kerti nyugágyat is. Olyat, amit a szülőknél annyira szeretünk. Hátradőlve fel lehet stócolni a lábat, nagyon kényelmes. Amíg jó idő volt, minden este az volt a program, hogy munka után hazaértem és kiültem az erkélyre "napozni", pihentetni a lábaimat. Még jól bírom a munkát, de azért este már jól esik a pihenés.

Most hétvégére eredetileg fotózást terveztünk, mert Laci két kollegája és barátja (egy török srác és egy lengyel doktoráns lány) vett tükörreflexes fényképezőt és szeretnének ők is gyakorolni, meg én is és én már úgysem tudok túrázni, szóval Lacit is rá lehet bírni a könnyedebb kirándulásokra. Sajnos az idő keresztbe tett nekünk :(

Elindult a Giro d'Italia. Ez azért itt ugye nagy esemény. Ráadásul jönnek ide is erre a környékre. Jövő hétvégén szeretnénk megnézni őket :) Aztán majd elválik, hogy hogy alakul a program, de már máskor is szerettük volna élőben látni a verseny egy pillanatát, szerencsésebb esetben egy napi befutóját. Meglátjuk :)

Laci is dolgozik, nemsokára Angliába megy konferenciára előadni. Szokott járni falat mászni egy olasz doktoráns sráccal.

Ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése