2011. május 29., vasárnap

Val Lomasone és Rifugio San Pietro

Pénteken rettenetes idő volt. Ömlött az eső, amit óriási vihar kísért. A szombatot az előrejelzés kicsit jobbnak ítélte, viszont hajnalban szeles volt Trento, aztán gyönyörűen kristálytiszták a hegyek. Sajnos nem indultunk a bizonytalan idő miatt sehova. Helyette megnéztük az itteni természettudományi múzeumot, ahol most fotókiállítás is volt. Jókor mentünk, ugyanis valami diákok is kiállítottak valamit, ezért ingyen meg lehetett nézni az egész múzeumot. Aztán a kihagyhatatlan fagyizás... :)

Vasárnapra viszont kirándulást szerveztünk. A csapat kétfelé vált, Laci és olasz mászótársa, Marco elmentek falat mászni Val Lomasoneban, mi pedig Izaval és Iboval felkutyagoltunk egy nyeregbe fotózás címén, ahonnan látható a Garda-tó. Igaz, Marco 1 órára saccolta a mi túránkat, a jelzések 2 órát jósoltak, amit fotózással és az én lassú tempómmal 3 óra alatt teljesítettünk is. Közben halálra csíptek a szúnyogok. Sebaj. A kilátás mindent megért. Visszaértünk és a piknik asztalon főztünk tésztát bolognese raguval, amolyan igazi olaszosan :) Kellemesen elfáradtam, jó sokat gyalogoltunk és végig felfele. Hazafele Lacival még beugrottunk a belvárosba elnyalni egy fagyit, mert az finom :)