2011. június 19., vasárnap

Az elmúlt hetek eseményei

Előszöris az internetet megjavították... elméletileg. Gyakorlatilag rosszabb, mint volt :( Persze nem mondták, hogy milyen indokkal küldik a szervízbe, de láttam a papírjain, hogy nem is azt írták rá, ami a hibája. Köszöntem, ezért vártam. Nagyon mérges tudok lenni az egészre.

Aztán közben voltak itt Anyáék egy gyors látogatáson. Sajnos csak 2 napra jöttek :( Jó volt látni őket. Az idő nem volt a legtökéletesebb, de azért sikerült összehozni egy kis sétát a városban, felvonózni, meg másnap megnézni Molvenot és Terlagot.

Voltam vizsgálatokon, minden a legnagyobb rendben. Tanfolyamra is járok, Lacinak is kell néha jönnie. Most átpakoltuk a cuccokat a szekrényekben, de még mindig várunk a szoba berendezésével.

Ez a hetem nagyon sűrű volt. Közben a Hold fogyatkozását is szerettem volna lefotózni. Laci, Ibo, Iza és én felmentünk a Monte Bondonére, kiválasztottunk egy jó helyet, majd vártunk a többi emberrel együtt. A Trentoi Természettudományi Múzeum hozott egy nagy távcsövet is, meg órákon át tartott előadást sokmindenről. Voltak padok, emberek, gyerekek is (ugye itt nem számít késői időpontnak semmi sem). De teljesen felhős maradt az ég :( Holdnak nyoma se volt. Éjfélre hazaautócskáztunk.

Az elmúlt napokban volt egy konferencia is, ahol egy zöldre festett hajú bácsi is volt, meg nagyon finom ebédek.

Pénteken jött Chris látogatóba. Nagyon jó volt látni és főleg jó volt kicsit agyat tornászni. Hiányoznak a régi diskurzusok a régi témámról. Este vacsiztunk is egy jót, meg most a városban is sokan vannak, mert most van a város ünnepe, fesztivál. Tegnap gondolkodtunk azon, hogy lemegyünk a városba, de a pakolásban elfáradtunk, aztán délután aludtunk és utána meg óriási eső támadt. Éjszaka viharral. Amire én fel se keltem :)

Ma Laci falat mászni van Arcoban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése