2011. október 29., szombat

Mai fotós kirándulás

Voltunk levegőzni Csanival. Az utazást, sétát a hordozókendőben és a friss levegőt megint jobban szerette szerintem, mint a 4 fal közötti létet.

Az ősz az gyönyörű. Egy rétnél megálltunk a hegyen és fotóztam.
Amíg Csani Laci ölében aludt
És én ilyeneket fotóztam...

Ezt pedig még reggelaz udvaron.

Ma hajnalban pedig földrengés volt Trentoban. Csanit etettem és altattam, amikor már én is félálomban morajlást hallottam és aztán rendesen megremegett alattam az ágy, a szekrényajtó is mozgott. Hirtelen nem értettem, aztán rájöttem, mi volt. Lacit felkeltettem, de ő aludt. Talán el se hitte elsőre. Aztán most megnéztük a neten és igen, Roveretoban volt az epicentrum és 4.1-es Richter skála szerinti földmozgás volt... az azért már érezhető. Tanúsíthatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése