2012. március 31., szombat

Hinta, játszótér, hinta

Egy kis trentoi jövőbeli emlékképpel indítanék.
A hét megint munkával és babakocsis sétákkal telt. Egyre nagyobb a fiú és egyre ügyesebb. Mostmár stabilan ül, folyamatosan rámol és minden mozdulatunkat mosollyal kíséri.

Manola barátnőmmel is sikerült összefutnom. Eltoltuk a gyerekeket Martignanoig, majd játszótereztünk és aztán uzsiztunk a szabadban és csak 6 után keveredtünk haza.

Virágoznak a fák :)
A kis pajtásunk, Martino

A pénteki napom meg elég szerencsétlenen indult, de sikerült a végére azt is kikerekítenem. Délelőtt dolgoztam, de nem sikerült a mikroszkópot értelmesen beállítani és a tervezettől sokkal több ideig voltam Mattarelloban. Ráadásul a munka sem sikerült jól. Utána gondoltam, alszok egyet Csanival, mert fájt a fejem (mostanában nagyon megérzem a frontokat és a szelet, sokat sajog a fejem), de persze Csani csak forgolódott mellettem. De így is sikerült pihennem, bár a srác nem aludt semmit az ebéd utáni sziesztánkon. Azért a végén jól meggyomroztam :) Aztán gondoltam, elsétálunk Csanival a bankba befizetni a csekket. 15:46-kor értünk oda, a bank pedig 45-kor bezárt. Aztán gondoltam, elsétálunk a gyógyszertárba, mert szombaton babaúszás és kifogytunk az úszós pelusokból. A gyógyszertár sztrájk miatt zárva volt. Akkor gondoltam, megnézem a kisboltban a pelust. 4 előtt 10 perccel. A bolt 16:00-kor nyit. Akkor már inkább visszagyalogoltunk a játszótérre hintázni és csúszdázni, amíg kinyit a bolt. Így is lett. Aztán a boltba hiába mentem, nem volt. Akkor hazajöttünk uzsonnázni és aztán bepattantunk a kocsiba és lementünk a városba. Csani útközben elaludt. Babakocsival szlalomoztam a tömegben a gyógyszertárakban pelust kutatva, végül sikerült kapnom. Aztán még megvettem, amit meg akartam venni. Utána még kicsit flangáltunk, Csani csak nézelődött és utána későn zártuk a napot.

Szombaton volt az utolsó babaúszás. Csani majd' kicsattant a bőréből, nagyon élvezte. A merülés még mindig nem a kedvence, de azért ügyes volt.

Délután pedig elmentünk a fiúkkal fagyizni és játszóterezni és sétálni a Fersina-folyó mentén Trentoban. Csikászékkal bandáztunk egyet. Emma valami tündéri kiscsaj, meg kell zabálni :)

Apával felpróbáltuk a napszemüveget :)
Ilyen laza valaki
És ilyen :)

Emmus és Attila
Holnapra is ki kell még találni valami programot, mert gyönyörű idő lesz és virágoznak a fák, bokrok, csicseregneka madarak és szinte nyári meleg van. Hajrá.

2 megjegyzés:

  1. Lovely to see him wearing sun glasses!!
    Bello!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) thanks :) it's almost summer here in Trento so it's time to wear sunglasses ;)

      Törlés