2013. május 1., szerda

Nyaralás 4. Naples, Key Largo

A harmadik napunk Naplesben esősre sikerült délelőtt. Csani felkelt, megreggeliztünk és ő már mondta, hogy "vár", vagyis hogy menjünk homokvárat építeni a strandra. Beültünk a kocsiba, de az eső hazazavart, ki se szálltunk. Viszont délutánra kiderült az ég, így megint Wiggins, megint homok és az eddigi legmelegebb tengervíz. Mint a levegő. Csani madarakat kergetett, meg hangyákat, meg kagylót gyűjtött és a végén a vízben is megmártózott. Óvatosan a fülével, de kicsit hullámoztunk együtt. Halak a láb alatt. Klassz volt.

Másnap irány Key Largo. Délelőtt kicsit medencében is fürödtünk az indulás előtt, majd át az Everglades nemzeti parkon. Az út csodás volt, több aligátort is láttunk a mocsárban. Laci megkóstolta az aligátor farkat rántva egy kis étkezdében. Épp megérdeklődtük, hogy milyen a szúnyoghelyzet a mocsárjáró propelleres hajón, mire odaért a vihar. Így ez sajnos egyenlőre kimaradt.

Key Largo már csak 2.5 órára van Key Westtől. A szállás klassz, saját óceán-stranddal, amit a változékony idő miatt hanyagolnunk kellett. Viszont a medencében pancsiztunk, megcsodáltuk a hotel papagályát és a mellettünk fészkelő valami gémet. Aztán esővel zártuk a napot a várva várt naplemente helyett. Másnap Key West. Gyorsan telik az idő :(