2013. június 5., szerda

Élménybeszámoló

Nyaralásos fotók böngészése és kommentálása. A gyermek mindent magyaráz.
Rá kellett a héten döbbennem, hogy angolul is tud a fiú. Mesélésnél átváltottam angolra és kérdeztem, mi hol van és mutogatta... ma megint "teszteltem", és bár közel sem tud annyi szót angolul, mint magyarul (magyarul már garantáltan mindent ért és tud), azért meglepődtem. De annál akkor sincs meglepőbb, hogy a színező könyvben hogyan képes megismerni a Thomas és barátai szereplőit mindenféle szögből lerajzolva... úgy, hogy nagyon sosem magyaráztuk, hogy melyik melyik. Azt hittem, nem hiszek a fülemnek, amikor mutogatja a 3 fontosabb szereplőt (Thomas (alias Tütű), Percy (alias Poszi) és Gordon (alias Go)).

És egy video annak szemléltetésére, hogy miért is nem felesleges egy ilyen kisgyerekkel utazni :) Élmények azok vannak, alig tudja elmesélni a halas körhintát izgalmában :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése