2013. június 29., szombat

Nyár van nyár

Megint egy kis játszóterezés volt ma akkor, amikor épp nem esett az eső. Amúgy most hétvégén viharok vannak, záporok.

Csani folyamatosan mesél. Angolul és magyarul is tudja az állatokat. A cipőt is tudja angolul és magyarul is mondani, tündéri. Szerintem a bölcsiben számolhatnak is, mert ma angolul kezdett számolni. Először csak olyan számolós hangsúllyal játszott, majd megpróbáltam egy "one"-nal (egy) segíteni, amire Csani rávágta, hogy "two" (kettő), majd folytatta halandzsával, majd ötnél ment a "five" és kilencnél a "nine". Döbbenet. Pohárból tud ügyesen inni. Ennyit a büszkélkedésemből. Nyugis gyerek, egy szavunk se lehet rá, ismerősök mindig elhűlnek, hogy lehet ennyire nyugodt, kiegyensúlyozott. Mindig nevet. Olyan jó ezt látni.
Viszont kezd veszélyes lenni, mert ma 4-szer állt fel szék tetejére... oda kell most már nagyon figyelni rá, eddig magára lehetett hagyni, de most kezd vadulni az ilyen kaszkadőr akcióival (a motoráról oldal irányban szokott vetődni, a kanapéról fejjel előre mászik le, de a szék a legrémisztőbb). Ma játsziról hazafele valahogy eszébe jutottak a múltkori kakaós csigáim és amikor kérdeztem, hogy ő mit fog vacsizni, akkor mondta nekem, hogy ő azt kér ("Anya, kakaó csigabiga"). Most este meg is sütöttem neki, reggel had falatozzon ez a csepp :) Most kezd az eddigi szégyenlőségénél is szégyenlősebb lenni, bújik anyja szoknyája alá. Most ez egy ilyen korszak lesz nála. A dalokat még mindig imádja, magától is tudja, vagy éppen befejezi a sorok végét, énekli, rázza a fejét. Állandóan szórakoztat minket, nem lehet unatkozni melette, imádom!

Nagy hinta

 Így búgat a motorral
 Ma fotózgattam kicsit a nedves zöldben
 Találtam egy izgága pókot is
Nagyon szeret a szabadban lenni, órákig elvan csak a fákat piszkálja, rohangál, madarakat lesi. Jó lenne otthon lenni és a mamáknál nyaralni a kertben...

 Csani, akinek brazil pólója van ám, egyenesen Nérioéktól, Florianapolisos, imádja :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése