2016. november 23., szerda

Fotók Gergőről

Ismerkedik a határokkal.

Hegymászó. Lépcsőn is simán felmászik... kis törpicsek :)

Ott vannak a fenti fogak is!

Főzünk :)

Az éjszakák borzalmasak, amiben csak reménykedem, hogy egyszer javulnak. Mert egyébként nappal és este is tündérien és gyorsan elalszik. De valamiért megébred és akkor csak anya kell. Elég anyás fiú. Eddig ma például olyan kis bújós napja van. Reggel magam mellé raktam, hogy kicsit pihenjek (mivel neki 6:44-kor kezdődött a nap akkor is, ha éjjel 1-2 óránként fent volt), ő meg csak dumált nekem és pihent, feküdt. Furcsa, mert amúgy kis zsizsi, meg nem áll, de ma csak piszkálta az arcomat és odafeküdt hozzám. Később is mikor megunta a játékot, odajött, a lábamhoz dőlt és lágyan dumált nekem. Szó szerint bújt. Meg kell zabálni!

Most keresek valami háti hordozót, mivel nem bkv és máv barát a babakocsizás. Az autónál pedig mégiscsak egyszerűbb csúcsidőben. De valami hihetetlen ágazat nőtte ki magát ebből a gyerekhordozásból. El vagyok hűlve. Kapkodom a fejem a kifejezések, nevek, típusok között. El vagyok veszve. Csani idejében volt újdonság ez az egész és a kendőnél elakadtam. De hogy most mi van! Csak győzzek találni valami kényelmeset és hasznosat.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése