2016. november 16., szerda

Hírek

Felásta Laci a kertet. Megmetszettem a málnát. Összesöpörtem a lombot. Laci befejezte a padlás szigetelését. Kész van a gyerekek ajtaja is. És pár napja garázsban áll az autónk :) A héten érkezik a karnis és a függöny is kész lesz! Levittem telelni az erkélyről a virágokat. Letakarítottam az erkélyt. 

Gyűlnek Csani ügyeskedései! Magától leült rajzolni meglepetést a legjobb barátnőjének :) Annyira aranyosak! Mindig kézenfogva járnak, nagy a barátság! :) 

Múlt héten voltam barátnőzni-babázni, előtte jöttek hozzám barátnőzni. 

Geri nagyon ügyes, már el-elengedi a dolgokat két lábon. Átfog bútorok és tárgyak közt. Oldalazik a kanapé mentén.

Egy utunk is volt az ördöghöz. Kötelező szervízbe vittük a kocsit, de nem voltunk beírva a könyvükbe. Mehetünk újra.

Így vagyunk mostanság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése