2016. december 16., péntek

Év vége

Felpörögtek az események. Mikulás jött az oviba és ez a hét az utolsó ovis hét Csanádnak. Ma karácsonyi ünnepség van náluk. Zártkörű, nem tudom, mit csinálnak, de biztosan élvezik. A héten volt szülőkkel együtt barkács délután, ahol kopogtatót és karácsonyfadíszeket csináltunk. Sokszor csak én... Csanád inkább a többi gyerekkel rohangált. Felpörögtek ők is ezen a különleges délutánon. De a héten egyébként is rengeteg díszt készítettek, meg sütöttek mézeskalácsot is. Csanád csinált "Obi Van Kenobi mézeskalácsot" is, de azt megette az ebéd után az oviban :)
Újabb csillárjaink érkeztek, kezdünk tényleg szépülni. Ma elvileg minden alkatrésze meglesz az előszobaszekrényünknek is, így hétvégén azt hiszem, az a nagy project, hogy azt összerakjuk. Gergő ma is megtolta a kisautót, tündéri és olyan nagy fiú már. Eléri az asztal szélét! A héten beugrottam egy barátnőmhöz, akinek 2 hónappal idősebb kisfia van. Geri sokkal nagyobb termet nála. Eszik is rendesen. Az alvással hadi láon kezdünk állni éjjel és nappal is. Annyi izgalmas dolog van, hogy nehéz leállnia. Én meg nagyon örülök, hogy ez a fiúk utolsó munkanapja, mert végre négyesben lehetünk itthon és megkezdődhet a karácsonyi készülődés: hiányzó ajándékok beszerzése, sütés-főzés teljes gőzzel és fenyőfavásár :) Az utóbbit rábíztam Csanádra és Lacira, válasszanak ők valami szépet.

Annyira csinos a nagyfiam! Gyönyörű. Nagyon megnőtt :(

Csani továbbra is ismerkedik a tudattal, hogy nem mindenki mond igazat. Most már azért sejti, hogy nem mindent kell elhinnie a csoporttársainak. Mondott is egy édeset tegnap:
"Anya, Márkó azt mondta, hogy ő egy vérfarkas. De szerintem csak kamuzott"
Azt hittem, megeszem ott helyben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése