2016. december 19., hétfő

Mozi és hírek

Ma elvittem Csanit moziba :) Első mozizás nagyon bejött neki. A Vaiana Disney mesét néztük, óriás popcornnal és nagy kólával. Most, hogy Gergőt délben az apja is tudja intézni, így kirúgtunk a hámból Csanáddal :)




Egy cseppet sem félt és nagyon élvezte végig a nagyfiú. Ezután bementünk nézelődni a LEGO boltba is, végignéztük az összes Star Wars legot. Szörnyű, hogy a filmeket nem látta, de majdnem az összes szereplő nevét és történetét ismeri már...

Csanád ráadásul tegnap másodszor is megmutatta, hogy olvas. Játszott az iPadon, majd megkérdezi, hogy "megnyomja a GO-t?". Sose játszott még ezzel, sose beszéltünk róla, hogy mi van ott. Én döbbenten kérdeztem, hogy honnan tudja, hogy oda az van írva? Elolvasta? Erre: "nem, én nem olvastam el, csak tudom, mert az eleje az Gé, aztán meg O". Nem figyelünk oda és önmagától megtanul olvasni!

Gergő pedig tegnap megint több másodpercig stabilan állt. Egyre többször fordul elő, hogy próbálgatja, vagy csak véletlenül miközben matat valamit, állva marad. Ügyes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése