2017. január 11., szerda

2017

Új év kezdődött. A karácsonyi fotókkal lógok, de majd máskor posztolom őket. Még a gépben pihennek, elő se vettem őket.

Az újév nem indult túl rózsásan. Lebetegedtem. Már el is felejtettem, milyen rossz a nátha. Ami a legrosszabb volt benne, az a fejfájás. 2 napig nem láttam ki a szememen tőle. De elmúlt, más nem kapta el, juhé.

Most Gergő taknyos, de remélem, hogy hamar elmúlik.

Csani megkezdte az ovit, nagyon élvezi, haza se akar jönni a nap végén. Jó ezt látni. Legjobb barátja továbbra is Luca. De a többiekkel is játszik. Továbbra sem alszik ebéd után, pedig este is nagyon sokára tud elaludni, így nagyon keveset alszik. Szerintem túl keveset. De csak 24 órából áll a nap, nem tudjuk hamarabb fektetni :(

Kegyetlen hidegek vannak! Néha hó is társul hozzá, napok óta nem olvadt el, ami hétfőre esett.

Lassan, de biztosan készül az előszobabútorunk. Ma Laci elvitte a két rossz ajtót is egy asztaloshoz, remélem, hogy azt is megcsinálják. Jaj nagyon jó lenne már. A vendégszobának is nekiláttunk, alakul a rend.

Gergő továbbra is borzasztó alvó. Biztos a foga. De őszintén szólva nem tudom. Az ínye az vörös folyamatosan. Voltam vele méricskélni, de nem sokat hízott. Mondjuk ilyenkor már nem szoktak. Amit nem értek, az a hossza. Állítólag hónapok óta 70 centi. Biztosan elmérjük, mert a 80-as bodyk ujja rendre rövid, meg hosszban is növi ki a cuccait. Az nem lehetm hogy a mosástól megy így össze. Rejtély. Mindenesetre kis pufi, aggódni nem kell. És nagyon huncut. Most minden dallamra elkezd rugizni, táncolni, tündéri :) főleg a nagy basszusokat szereti, arra nagyobb amplitudoval rázza. Szerintem Laci gitározgatása miatt :)

Csani meg megőrül a Red Hot Chilli Peppersért. Azt kell hallgatni és ami szöveget kihall angolul, azt büszkén mondja, hogy ebből a dalból ő ezt meg ezt már tudja. Ha nem hallgatja is ezt dudolja. Californication az egyik nagy kedvenc. Kész, megőrülök tőle :) egyébként pedig próbálja kiolvasni a szavakat a kezdőbetűk alapján, meg szorozgat. Ügyes.

Nekem mindig jut valami elfoglaltság, de most kicsit belefáradtam az itthonlétbe. Így elkezdtem gitározni tanulni és c++ programozni is. Persze ez nagyon minimális, lopott perceket jelent Geri mellett, amikor épp alszik, de muszáj valamit csinálnom a takarítás, mosás, gyereknevelés háromszögen kívül. Illetve főzéssel együtt négyszög, de azt bele se számolom :) A Gergő utáni pakolást meg igyekszem elfelejteni :) mindent kirámol, lerámol. Legújabb kedvence a függöny rángatása, amitől kiver a víz. Barikáddal próbálkozom. De Geri számára egyértelmű cél a wc kefe megkaparintása... Eddig sikertelen, de erősen próbálkozik ez ellen tenni, minden alkalmat megragad és rohamtempóval sprintel felé, ha kicsit is elérhető távon belül kerül a számára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése