2017. április 9., vasárnap

Első léptek

Az utóbbi időben látszik, hogy Gergő stabilan áll, de nem mer állni. Viszont az utóbbi két napban látványosan gyakorolja az állást. Sokszor és direkt feláll, fordul, pakol támaszkodás nélkül. A kanapétól az ablakig 1-1 gyors önálló lépéssel is próbálkozott. És ma este eljött végre az is, hogy hívtam, hogy jöjjön hozzám és nem vágta térdre magát, hanem huncut vigyorral felemelt karokkal megindult a kanapétól felém :) két, önálló, akaratlagos lépést tett hozzám, mire elkaptam és nagyon örültünk. Aztán apjához és vissza hozzám lépéseket tett, de hamar elfáradt és térdre vetette magát. Azt hiszem, megvan a bátorság. Eszembe jutott Csani, hogy vele is úgy gyakoroltunk, hogy egymástól egymáshoz küldtük. Ez a fiú is nő, mint a gomba!

Közben Geri alsó örlője világlik az ínye alatt. Azt hiszem, 1-2 rosszabb éjszaka és az is kint van.

Anyumék itt voltak, mostmár gombbal nyílik a garázs kapunk :) és ők is megcsodálhatták, hogy Gergő többet eszik, mint egy felnőtt. Csak ő mindezt 2 óránként. Nagyon durva. Hihetetlen sokat eszik. Pedig Csani is jó evő volt. De Gergő...

Ma voltunk játszin, meg voltam kettesbeb Csanival boltban. Jó volt vele bevásárolni, versenyfutottunk :) meg levezette nekem a törteket. Hogy ő 1/4-et szeret itthon lenni és a többi cikkelyt az oviban. Kérdeztem, hogy mennyit kell az 1/4-hez adni, hogy egész legyen és rávágta, hogy hát hármat. Aztán simán tudta, hogy mennyi 2/4-ed. Kérdeztem tőle, ezt honnan tudja... "hát Anya ha pizzát veszünk és felvágjuj, látszik hogy mennyi!". Zabálom. A héten oviban volt szülőkkel barkácsszakkör. Ott is egy anyuka megkérdezte, hogy ha 4 percet kell várji, meddig kell elszámolnunk? (Suliba készül a fia). Csani vágta rá lazán, hogy hát négyszer hatvanig!

Ma a kertben is segédkezett Csani, tündér volt. Ja és azt is tudjuk mostmár, hogy ha nagy lesz, ő titkosügynök lesz és az éneklés lesz a hobbija :)

Bújik a karalábé, sorol a hagyma, virágzik lassan a málna. Van muskátlink és virágaink az erkélyen. Jó látni :)

A bölcsibe megpróbálunk beiratkozni szeptembertől. Sajnos nagyon nagy a túljelentkezés, de bízunk benne, hogy Gergő bekerül.

És egy pár fotó.
Itt is épp stabilan áll :)
Kert
Tulipánok



Laci meg szénanáthás. Vagy valami hasonló. Elég rosszul van tőle.

Én meg mostanában egész jól tudnék Gergőtől aludni, mert bár megébred, egyedül visszaalszik, de én mindig felkelek rá és át is megyek, így nem alszom jól. De nem panaszkodom, mert lehetne rosszabb is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése