2011. április 5., kedd

Hiába a tavasz...

Hiába van itt a tavasz és a meleg, nekem sikerült összeszednem egy makacs náthát. Azt hiszem, ezt még otthonról hoztam ide. Torokfájás, taknyosság több napig. Szerencsére láz nélkül. Aztán az egész ráment a kötőhártyámra is, ami szintén begyulladt. Kellett ez most nekem, mint púp a hátamra. A lényeg, hogy 5 nap kihagyás után, ma már tiszta orral, náthás hanggal és nem annyira piros szemmel jöttem újra munkába. De az biztos, hogy nem erőltetem magam túl.

Igazi boxbajnokként üdvözölhetjük a család legkisebbjét. Talán a finom mozdulatokat nem is ismeri. Még kicsi, de már kívülről is látványosak a rúgások.

Szombaton vacsira voltunk hivatalosak, amit a betegségem miatt kénytelen voltam lemondani :( Pedig már nagyon készültünk rá.

Vasárnap Laci allergiájában és az én náthámban levegőztünk egy rövidet a Monte Bondone oldalában egy réten pléden elterülve. A Nap nagyon erős, ezért nem is bírtuk sokáig. De pihenésként és friss levegőzésként nagyon jó volt a semmittevés a szabadban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése