2012. augusztus 28., kedd

Kenyér

Ma már jobban voltam. Bár még kicsit gyengén, de azért délután már nem bírtam unatkozni és végre sütöttem egy kenyeret.

A múltkori kenyérsütővel meg jól átvágtak minket a garázsvásáron. Direkt megkérdeztem, hogy működik-e, bekapcsolta, nyomogatta és erre most ki akartuk próbálni és minden gombja megy, csak a START nem. Köszönjük...

Mindegy, így ma kézzel gyúrtam ki a tésztát, majd kelesztettem, majd újra dagasztottam és kelesztettem és aztán kisütöttem és íme. Finom lett, Laci nagyon megörült neki. Első saját házi kenyerem :) Mondjuk gép nélkül fizikailag egy kicsit megterhelő fél órákat dagasztani, de most már tudom, hogyan lehet itthon kenyeret sütni. Ez most élesztős kenyér. De még jó előre felbuzdulva tegnap csináltam kovászt is, csak ahhoz idő kell. Majd nemsokára lesz az is és akkor nem csak élesztős, de kovászos kenyeret is tudok majd sütni :) Nem is kell nekünk gép, elég, hogy van sütőnk (végre valahára).

A vaku miatt olyan rondának tűnik a fotón, de élőben nagyon baba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése