2012. augusztus 27., hétfő

Kings Island

Múlt vasárnap megvolt Csani első szülinapja. Répatorta, gyertyák, ajándékbontás, játék, játszótér, fagyizás...

Aztán a hét a szokásos módon elég sűrű volt. Megbeszélések, szemináriumok, kísérletes munka...

Szombaton viszont igyekeztünk kihasználni a Kings Islandes akciós jegy utolsó napját. Egyik kollegánk, Lily, Laci, Csani és én elmentünk vidámparkozni. A kicsi délelőtt aludt egyet, így a délutánt töltöttük a parkban. Lacival felváltva ültünk fel a hullámvasutakra. Az elsőnél Lily és Laci ment, 1 órát várakoztak, majd amikor beszálltak, elromlott. Bekötözték magukat, ledőltötték őket (mert ez egy fekvő hullámvasúr volt) és utána se előre, se hátra. További fél óra volt, míg kiszedték őket, futtattak egy tesztkört a masinákkal és újra beszálltak. De végülis megérte. Csak jót nevettem Lacin, hogy az első nagy hullámvasútja elég izgalmasra sikeredett. Fotót azért csináltam róluk.
Laci a második sor bal szélén reszket, mellette meg Lily fogja a napszemüvegét, le ne essen.

Sajnos a másnap már nem sikerült olyan jól. Csani szombat este belázasodott, én meg vasárnap reggelre lettem annyira rosszul, hogy ma mindhárman itthon maradtunk. Laci vigyáz a kicsire, én meg próbálok erősödni. A kicsi már jobban van, meg én is, de a holnapot még mindig ki kell hagynunk. Valami vírust összeszedhettünk, de eltérőek a tünetek. Szóval igyekszem távol tartani magam a kicsitől, ami nehéz. Remélem, hogy holnap már kutya bajunk se lesz.

Csani kedve azért töretlen. Legújabb tudományát láthatjuk a videón:

1 megjegyzés: