2010. november 4., csütörtök

Itthon. Végre itthon :)

Meghoztam Cincinnatiből a jó időt.A munkahelyemről úgymond kicsuktak, így ma ebben a csodás napsütésben elmentünk a Garda-tóhoz falat mászni. Vagy 5 (vagy 6-ot?) nagyon könnyű utat sikerült meghódítanunk. Tényleg abszolut kezdő hely volt, mellettünk csak német gyerekek másztak :) De nekem pont kényelmes volt, élveztem a kilátást, gyakorolgattam, szoktam a sziklát, jól esett.

Előtte Arcoban vettünk gyorsan egy beülőt, mert ami az enyém volt, az mindig kicsit nagy volt rám, Laci meg belefogyott, így elcapcarázta tőlem. Sebaj, ez kisebb, kényelmesebb és még kis virág minta is van rajta.

Annyira jól esett a szabadban lenni. Tegnap is este lesétáltunk a városba. Nagyon élvezem. Kitehetem a lábam éjszaka :D Nagyon jó itthon lenni. Saját mosógép, saját konyha, finom gulyás leves, amit Laci főzött nekem és leginkább itt van mellettem Laci. Most boldog vagyok teljesen.

A jó időt és szép őszi színeket igyekszünk kihasználni, fotózni és falat mászni menni. Azt hiszem, holnap sem jövök még dolgozni. Ma bejöttem, találkoztam a kollegákkal, van sok új ember, de megvannak a régiek is. Furcsa, de jó itt lenni. A kávé pedig isteni mindenütt. Nagyon tudom élvezni.

Most megyek haza. Jetlaget szerencsésen elkerültem. Az első éjjel 15 órát aludtam, másnap viszont felébredtem éjszaka fél 2-kor és fél 5-ig csak virrasztottam. De tegnap este már semmi de semmi hiba nem volt az alvási szokásaimban. Már múltkor se volt jetlagem. Se odafele, se vissza. Lehet, nincs is biológiai ritmusom???

A táj gyönyörű errefelé. És meleg is van.
íme, én. Nagyon fehéren sajnos :(
És a kilátás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése