2010. december 3., péntek

Pé Há Dé

Restellem, mert sok mindenről nem volt időm mostanában beszámolni. Most sem szaporítanám a szót. Előadtam, válaszolgattam, megkaptam. A "fokozatot". A körülményekről, véleményekről és személyes tapasztalatokról most nem írnék semmit.

Laci jelen volt az eseményen, meg még egész sokan megtiszteltek a figyelmükkel. Egyébként egy konferencia keretében történt az esemény. A stresszt előtte nagyon jól bírtam, csak az utolsó éjszaka volt rázósabb, de igazából túléltem. Az előadásomon annak ellenére, hogy sokkal kevésbé izgultam, mint máskor, amikor elő kellett adnom, úgy néztem ki, mint egy nyárfalevél, mindenki izgult értem, nehogy összeessek az izgalomtól :(

Aztán olaszosan este egy gyors pizzát ettük Lacival (illetve egyet-egyet), majd bementünk a városba mulatni. Trento kicsi, a bárok sorban bezárnak este 8-9-kor. De egy kis keresgélés után találtunk egy helyet, ahol nem volt probléma, hogy 9 óra után szerettünk volna ünnepelni. Archana, Sree (két doktoráns barátom), Laci meg én. Nagyon jól szórakoztunk, nagyon kedves volt a pultos lány is. A végén még ajándékot is adott nekünk. Aztán szakadó hóesésben sétáltunk fel a hegyre haza. Jól éreztem magam. És most már hivatalosan "Dottoressa di Ricerca" a titulusom.

Előtte:Frissen:
Utána:

1 megjegyzés: