2017. február 16., csütörtök

Anya

Néha úgy hallom, mintha Gergő mondaná, hogy Anya. Így szól nekem. És végül tegnap, amikor mondogattam neki, hogy mondja, hogy Anya, próbálta visszatátogni :) Jó, még nem mondta ki, de nekem ez a hang nélküli egyértelmű, bazsalygós tátogás felért azzal, mintha kimondta volna, hogy Anya :)

Ma mérekeztünk. Már vagy 4 hónapja 70 centi állítólag, erre ma hirtelen 75 centi lett... Maradjunk annyiban, hogy nem túl megbízható a mérés. És átlépte a 10 kilót. Én konkrétan úgy érzem, mintha a wellness alatt hatalmasat hízott volna. Lehet, a sok üveges babakaja? Mondjuk egy haspók, az tény. Ma is annyi sajtot betolt vacsorára, hogy csak lestem. Ebédre is óriás adagokat eszik. Nem tudom, hova fér bele, de ha így folytatja, kieszik minket a vagyonunkból :)

A lenti WC ajtaja is elkészült teljesen, felkerült a helyére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése