2017. február 16., csütörtök

Galyatető

A hétvégén Visontán és Gyöngyöstarjánban jártunk. Gergő most már kevésbé idegenkedik az "idegenektől", aludni is egész jól aludt, Csani meg nagyot vircsaftolt az uncsitesókkal.

Ment az x-boxozás. Csani nem érte el a pedálokat, de Balázs segített :) Tündériek voltak.
 Imolával is ment a kockulás. Közben Zsófi meg meg nem állt az ugrálásban, tornázásban.

Azután elmentünk wellnessezni Galyatetőre. Hétfőn érkeztünk, de a szállás elfoglalása előtt már belevetettük magunkat a síelésbe Mátraszentistvánban. Csani először félszegebb volt, de folyamatosan vigyorgott, ahogy csúszott a lece. Utánam Laci vette át Csani tanítgatását a gyakorló pályán. Első nap is már szuperül ment neki a sí, nagyon ügyes fiú.
Felvonóztak :)
A nagy fiú
A szállás elfoglalását Gergő is élvezte.
Délután pedig ment a pancsizás a hotel medencéjében.

Másnap felsétáltunk a galyatetői kilátóba, ott szánkóztunk egy kicsit. A kilátóból látszott a köd tetején a Tátra is :) Majd délután Laci és Csani elmentek síelni Mátraszentistvánba, én meg Gergővel sétáltam egyet a friss levegőn.
Ilyen volt a kilátás.
A szánkópálya alján így vigyorogtunk :) Én csúsztam Csanóval, volt izgalom és ugratás is a jeges szakaszokon :)
A hotelből a kilátás Kékestetőre. Gyönyörű volt. És a legjobb volt, hogy a ködös szmogot magunk mögött hagytuk és végig napfényben fürdőztünk ottlétünk alatt. Ha én ott laknék, minden nap felmennék a hegyekbe a szmog elől. Szuper volt.
A hotel kinti medencéje. Itt meg se kottyant a -1 fok :)
Panoráma

Utolsó nap kicsekkoltunk és utána Csanival én maradtam pancsizni egy nagyot, amíg Gergő az apjával barangolt a hegyen.
Az ő hátán is tud aludni :)
 Ilyen szép helyeken jártak.


Nagyon jó volt. Jöttek Laci kollegájáék is a kislányukkal, jaj nagyon tündéri volt ő is. Jól eldötyögtek Gergővel. Klassz volt kicsit kimozdulni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése