2017. február 24., péntek

Farsang

Ez a hét sűrűre sikerült. Kedden szóltak Lacinak, hogy másnap utazzon Németországba, így a tetőablakok szerdai cseréje és a csütörtöki farsang is rám maradt. Szerencsére Anyum jött és így sikerült a két gyerkőcöt intéznem. Viszont keveset aludtam és a hidegfront is hozott nekem egy fejfájást csütörtök éjjelre. Kedd este szétrobbantottuk Lacival a szobánkat, hogy szerdán simán folyjon a munka. Én szerdán kipakoltam a fürdőt, aztán miután végeztek, feltakarítottam, meg Csanád jelmezén végeztünk utolsó munkákat. Csütörtökön reggel, mivel dolgom volt negyed 10-től, fél 9-re haza kellett érnem, így szokásos időben kellett mennem Csanival oviba, de jelmezben és kifestve. Ezért korábban keltünk (én 5:30-kor, Csani meg 3/4-kor), elautóztunk az oviig, fotó, majd haza, majd Gergőt elaltattam és elmentem. Először fordult elő, hogy nem voltam itt az ébredésénél, hát, volt egy kis kétségbeesés a részéről. Aznap utána le se tudtam vakarni magamról. Mára azért megbékélt.

Gepárd :) A jelmez szuper lett, nem mutatta Csani a hosszú farkat, meg a kesztyűjére varrt karmokat, de nagyon klassz lett. A lábán is volt takaró anyag :) Az arcfestés nem lett annyira szuper, az az én bűnöm, de a készlet elég gyenge volt sajnos és olajos, nem púderszerű, mint hittem. Majd legközelebb.

Gergő egyre többször gyakorolja a guggolásból felállást és akkor áll, mint itt. Tünemény :)


Tegnap hazafele kicsit játsziztunk. Mindkettő fiú szeret hintázni :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése