2011. július 16., szombat

Monticolo

Ma elmentünk Monticoloba a tóhoz fürdeni. Bolzano mellett egy nagyon szép kis tó stranddal. Ibo és Iza is velünk tartott. Reggel kicsit megijedtünk, mert nem volt annyira meleg, mint az utóbbi időben, viszont mire kiértünk, a Nap is előbújt és felmelegedett a levegő. Nem túlságosan, csak pont kellemesen.
A tó víze fantasztikus volt, 25 fok. Lágy, selymes, nagyon tiszta. Sokat úszkáltunk, élveztük.
Ezen a strandon egyébként van egy úszómedence is. Szintén 25 fokos. És gyerekeknek is egy kisebb medence kiscsúszdákkal. És van egy nagy csúszda is, ami állítólag nagyon gyors és nagyon klassz. Sajnos én már nem próbáltam ki, de majd jövőre! Laci alig bírta abbahagyni a csúszkálást. Volt egy nő, akinek majdnem sikerült belefulladnia szegénynek a végén a 40 centis vízbe, amibe érkezett. Szerintem nem tudott úszni és ahogy fekve beleesett, ledőlve maradt és kezével-lábával kalimpált, de a fejét már nem emelte ki. Fürdőkád méretű vízbe. Alig tértem magamhoz. Szegény biztosan bepánikolt. De hogy ekkora vízbe is bele lehet fulladni, abban mostmár biztos vagyok. Ülve derékig érő víz. Még most sem térek magamhoz. Szegényről a bikinije is teljesen lejött a csúszásban és az utána történt kalimpálásban. Mi Izával álltunk, vártuk a fiúkat és csak néztünk. Először azt hittem, rosszul lett, majdnem mentem, de egy pasas gyorsabb volt és "kimentette", illetve észhez térítette. Furcsa.
Délután jött egy kisebb zápor, ami sok embert elirasztott, mi maradtunk és utána még kisütött a Nap. A második felhősödésnél viszont nem vártuk meg az esőt, így hamarabb hazajöttünk, mint terveztük. De azért jól éreztük magunkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése