2010. február 23., kedd

Corso di arrampicata - elmaradt

A képet Simon Cartertől loptam (http://www.onsight.com.au/index.html)

A tegnapi falmászó óra (ami az első hivatott lenni) olyan olaszosan el lett halasztva csütörtökre. Valamiért az instruktor nem tudott jönni... kíváncsiak vagyunk, hogy fog menni a dolog dupla csoporttal. Nade nem akarok ilyen pesszimista lenni.
Egyébként Mattarelloban van egy mászófal, azon fognak minket oktatni. Csomók kötésére, technikákra, ilyenekre. Ha jobb idő lesz, biztosan kivisznek minket "terepre" is, ami itt bőven akad. Rengeteg kezdő pálya, bejárt rövid falak vannak. Igazából én szerintem itt meg is állnék, nem vágyom a magasba. Engem a kihívás, önmagam (és félelmeim) legyőzése, az agyam kikapcsolása és az erősödés motivál. Tetszett Miskolcon a falmászás azokon a színes, előre megépített bucikon :) Nem egyszerű, fárasztó, észkérdés is, szóval izgi. Én majd elleszek a színes bucik szeretgetésével, Laci meg úgyis a csomóktól és ketyeréktől őrül meg :) Kíváncsiak leszünk, hogy megy ez olaszéknál...

Egyébként tiszta pezsgés az életünk. Ma moziba is megyünk. 3D, Avatar, olaszul.

Az idő mostanában nem valami szép. Ennyi van velünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése