2010. február 16., kedd

Mai nap

Ma reggel fotós boltban jártam. Trentoban legalább ez tényleg kiváló. Szimpatikus, aranyos család (akik ráadásul értenek is hozzá) üzemeltet egy jó kis boltot a belvárosban. Megvolt az örömöm.
Aztán pedig szépen beiratkoztam falmászó tanfolyamra :) Csak hogy erősödjön egy kicsit a karom.
Aztán kicsit olyan olaszosan beültünk egy kávézóba Lacival. Reggel lévén természetesen nyüzsgött az egész és friss péksütivel fogyaszthattam a cappuccinomat. Finom volt és még egy kis kakaópor-szívet is rajzoltak nekünk a habjára :) Hm de jó is ez.
Aztán olasz órán is voltam és még mindig nem sikerült feldolgoznom a kiejtésbeli különbséget a "lo" és a "l'ho" szavak között... csak ez a fránya hangsúlyozás ne lenne az olaszban. Ez annyira nem megy nekem :(
Na de hogy nehogymár negatív csengést adjak ennek a bejegyzésnek, azt is elárulom, hogy a reggeli szmötyis idő kijavulni látszik. Meglátjuk, a vak is megmondta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése