2009. augusztus 27., csütörtök

Csütörtök, utolsó előtti nap

Hulla fáradtság. Talán így jellemezném azt az érzést, ami uralkodik rajtam. Más konferenciákhoz képest későn következett be ez az állapot, de nem maradt el. Napi ritmus konferencián zavarom meg a napi ritmusom.

Tegnap (szerda) volt az EU Parlament látogatása, meg a bankett.
Az EU Parlament bemutatása rövidebb ideig tartott, mint a bejutás az épületbe a biztonsági intézkedések miatt. Megnéztük az üléstermet. Nagy.

Aztán a közeli Parc de l'Orangerie fotózása mellett döntöttem. Volt időm a bankett vacsi előtt. András is velem tartott. Jó volt kicsit agyat szellőztetni. Aztán még a Botanikus kertbe is elmentünk, ami az egyetem mellett van. Aztán gyülekezés folyt és buszra pattanás.

A busz elvitt minket vhova messzebbre. Vmi sport központnak tűnt. Egy hangárban vacsiztunk, szép asztalokkal, hallottunk előadást a főszervezőről, finom borokat ittunk. Kellemes volt. Viszont az első buszt megragadtuk a visszatérésre a városba, ugyanis ekkor már egyébként is fél 12 is elmúlt. Fáradtak voltunk páran. Melissaval "haza"sétáltunk, majd igyekeztem aludni. Nem sokat.

A mai nap hosszú és eddig az előadások sem voltam túl meggyőzőek. Most ebédeltem, az finom volt. Ezen kívül nagyon más nem történt.

Ma biztosan alvás lesz a program.

Holnap pedig délben végzek, cél a katedrális megmászása. Gyalog fel lehet menni a tornyába, ahonnan állítólag a hegyeket is látni tiszta időben. Izgatottan várom. Egy kis séta, "búcsú" a várostól és szombat hajnalban vonattal irány Trento.

Jó volt Strasbourgban, félek kicsit hazamenni a feladataim sokasága miatt. Ugyanakkor újult erővel és érdeklődéssel tekintek az itt hallottak után a cirkadián óra rejtelmeire.

1 megjegyzés: