2009. augusztus 17., hétfő

Nyaralás, Miskolc

Nyaralásunk második felét Miskolcon töltjük. Eljöttek Mamiék, Feri a kicsikkel, sokan voltunk, dejó is volt.
Kirándultunk a Bükkben közösen.
Láttunk Cincért BánkútonAz erdő, ami úgy tud hiányozni Olaszországban is.
Csipetcsapat
Zsófi "túrázik"
Apja nyakában :)
Tücsök

Balázs, a túravezető.
Szamóca :)
Finom :) Zsófi az erdei szamócázást és málnázást élvezte a legjobban a kirándulás alatt
Vihar nyomai a Bükkben

Mező
Villámcsapás eredménye.
Jáccás :)




Kakaó :)
Szalonnasütés Zámborszkyéknál



Vő és anyós



Mászóka









Voltunk (gyerekek) bicóval (mi meg futva) Tapolcán, boboztunk, játszótereztünk. A kicsi és a nagy csőcsúszdán nekem is szerencsém volt lejönni, ugyanis Zsófi le szeretett volna jönni, egyedül ugyebár még kicsi, így én voltam az áldozat. Bevallom, félelmetes volt, majdnem nem mertem lecsúszni. De ciki lett volna, így fejet behúzva a max 15éves korig használható játékszert birtokba vettem. Talán súlyban (és talán értelemben is) még a korhatár alatt voltam. De a bobon Lacival csúsztam :)

Miután a gyerkőcök hazamentek, szüleimmel kirándultunk még egyet a Bükkben. Majális parktól Látóköveken át Lillafüredre, majd át a Molnár-sziklán, Szeleta barlangnál vissza a Majális parkhoz. Meleg és por volt, de az erdő csodásan élettel teli, zöld volt, hatalmas fákkal, szép sétaúttal, köves kitett többezres hegyek nélkül. Csodaszép, még mindig.

Pillangó

Vihar nyoma

Erdő szélén
égig érő fa

Bükk


Virágon "rejtőzve"
Lepkenász
Kilátás Lillafüredre
Palotaszállóval
We made these excursions near my hometown.



Nagyobb térképre váltás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése