2009. augusztus 25., kedd

Hétfő és egy kis kedd

Az előadások nagyon klasszak. Bár úgymond új vagyok ezen a területen, mivel molekuláris részérőlnem sok szó van, inkább biológusabb, átfogóbb, de ugyanakkor izgalmas és nagyon homályos területek bennem. Szóval élvezem.
A kaja fantasztikus. Féltem a francia konyhától, de ez a német keveredés nagyon jót tesz neki. Ízletes, finom minden. Juhé.
Az előadásokból sokmindent tanulok. Például azt is, hogy a franciáknak igen nehézkes egy olyan rendszerről beszélni, amiben sok ROR vagy RevErb van. Szegények alig bírják kimondani, összeakad a nyelvük :)
Roenneberg marha vicces volt, beszélt a cirkadián típusok és házasság meg válások arányáról :)
A kávét is kipróbáltam, de sajnos nagyon vízízű. Eddig kerültem, de ma már fáradt voltam, muszáj volt. Ittam már rosszabbat is, meg jobbat is.
Tegnap délután az utolsó előadásról ellógtam a kolis társammal. Katedrálist néztünk lézengő emberekkel (nem volt tömeg. isteni). Aztán hajókáztunk az Ill folyón. Nagyon klassz és hangulatos volt. Fotóztam is, vmikor megpróbálom feltölteni. Aztán a két magyar sráccal találkoztunk, beültünk vacsizni és beszélgetni egy étterembe. Finom volt, jót szórakoztunk. Többek közt megtudtam, hogy az anatómia és patológia telejsen más. Mármint csinálni. Egyik gumiszerű, másik élet(hulla)szerű. Mindenesetre nekem furcsa még mindig. A lány lovak fejeit vágja és idegeket vizsgál. Nem ebbe születtem, az tuti.
Csak későn kerültem ágyba, korán keltem. Fáradt vagyok.

Ma (kedden) megyünk vmi parkba vmi hivatalos köszöntőre. Meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése