2009. augusztus 22., szombat

Megérkezés

Sötétben kiszúrtam egy buszmegállót. A buszom jöveteléig talán bőven elgyalogoltam volna a szállásig, de egyrészt sötétben nem akartam nekivágni, idegen hely, idegen emberek, másrészt nem rohantam (mai napom után furcsa lett volna 20 perc miatt sietni vhova). Közben azért megérdeklődtem egy francia sráctól, jól gondolom-e ezt a buszt. Sajnos angolul bátorkodtam csak leszólítani. Mindig megbánom, mert amikor meg hallom őket beszélni, minden olyan világos, mindent értek, de nem jönnek a szavak a számra. Vártam. Jött a busz. Jegyet vettem. Elindult. Majd egyből kiszúrtam, rossz irányba halad. Ellenkező irányba. Viszont azt is tudtam, körbe megy. Így türelmesen körbejártam egy esti buszos városnézés keretében a várost. Láttam a katedrálist, meg ahol anno Laciékkal parkoltunk, ahol sétáltunk. Ismerős helyek.Sikerült leszállnom a megfelelő helyen. Majd elindulni már nem sikerült jó irányba gyalog. Kóvályogtam, térképem nem hasonlított semmire, a gondosan meglesett Gmaps utcaképre se. A kihalt utcákon bolyongtam kicsit. Majd egy nőtől kértem 4 szóval franciául útbaigazítást. Segített. Nagy nehezen megtaláltam az utcácskát. Nem volt vmi bizalomgerjesztő így egyedül. De végül csak megtaláltam a szállást.
Ugye 2 éjszakával többet töltök itt, mert gondoltam, szeretnék minden előadáson részt venni, másrészt pályázatban megnyertem a szállást, így csak kifizetik nekem ezt a plusz 2 éjszakát. Emailben értesítettek korábban, hogy lefoglalták és hogy mennyit kell fizetnem plusszba. Egy koliért pont megfelelően is hangzott az összeg. Minden oké. A recepción azonban este a dupláját kérték. Merthogy az csak 1 éjszaka ára... azt hiszem, azért majd jól megkérdezem ezt holnap. Bár előre félek, ugyanis eleve a szállásom címét, adatait se küldték el, csak mikor indulás előtti nap reggelén készülődtem és írtam nekik, tudjam hova menjek... na mindegy. A szállás elég vacak őszintén szólva. Egy régi épületből alakított koli, martos szintje, csak van saját mosdóm.1 konnektor van a szobámban és nincs egy szekrény sem. A zuhanyt látszólag régen és nem nagyon használták. Csatornaszag a szobában, meg ilyenek. Ami a legjobban zavar, hogy papírfalalkon hallom a diákokat. Beszédet, meg vmi nagy ugrálást, vagy dübögést. Félelmetes. Na mindegy. Ha nem romlik el az idő, holnap azért csak megnézem magamnak Strasbourgot, ha már itt vagyok.

A nem túl vonzó szobám:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése