2009. október 19., hétfő

Költözés

Laci sikeresen teljesítette a feladatot :) Szombaton már új helyen aludtam. Vasárnap pedig teljes mértékben rend lett. Kicsit zsúfoltabb, mint amikor óriás-nappalink végében dugdostuk a cuccainkat, viszont otthonos, aranyos, mostmár rendezett és tiszta.

Az előző lakó hagyott itt virágokat. Nos hát a koliban elférő virágok már eleve problémát okoznak kicsit itt is, erre bővült a csapat vmi fűszernövényekkel és egy ribizlifával(!).Persze cserépben, kiültetésre várva... megpróbálom kideríteni, miféle növények maradtak itt, aztán vagy adok nekik esélyt, vagy nem. A konyhapult kicsi (deaz amott sem volt nagy). Az ágyakat is sikerült Lacinak mérnöki gondolatok útján átcsavarozni és összetolni. Tetszik nekem itt lenni :)

Mivel nincs bérletem, szerintem holnap reggel felsétálok Povoba. „Kis” testmozgás ;)

A garázs az nagyon necces... percekig tart beállni, ráadásul én nézni sem bírom, ahogy Laci centikről centikre tolatgat... borzalmas konstrukció. Aki ezt kitalálta... nagyon féltem az autót. Én biztosan nem fogok oda be vagy onnan kiállni, az fix.

A volt lakó hagyott itt egy TV-t is nekünk. Egyenlőre csak a baj (meg a helyfoglalás) van vele, de van DVD lejátszóhoz csatlakozója, így lehet, hogy megtartjuk és kihozzuk otthonról a sajátot... ezen még gondolkodunk. Meg hogy a mikrót hova fogjuk tenni... oké, egy nap után azért még az embernek van min törnie a fejét. De egész gyorsan berendeztük. Egyedül a ruhásszekrényben uralkodik még káosz, de idővel az is eloszlik.

Hétfőn újra nap lesz. Munka, teendők...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése