2009. október 24., szombat

Rendőrség

Tegnap éjjel (hajnal) 5-kor csengettek. Felriadtunk, majd hallottuk, hogy csak téves, mert a szomszédhoz jöttek. Legalábbis oda többször is nyomták, majd be is engedték... Reméltem, nem a vigilik ellenőriznek ilyen hülye időpontban.
Aztán ma hiába van szombat, úgy döntöttem, időben kelünk és bejövünk a centerbe. Az óra riasztására felébredtünk, de inkább még aludtunk egy órácskát. Aztán amint felkeltünk, felöltöztünk, reggelihez készülődtünk álmosan, csengettek (szombat fél 9)... most a "vigili" volt az.
Látta rajtam a frissen ébredés jeleit és meg is kérdezte, hogy rosszkor jött-e, vagy szabad-e. Persze, szabad.
Majd elkérte a személyimet, megkérdezte hány szoba van, egyedül lakom-e és mit csinálok. Mondtam, hogy Lacival. Ő nem kérdezte, hogy kicsodám Laci (szerintem nem is feltételezte, hogy férjnél vagyok ilyen fiatalon... ez ugyebár Olaszország). Majd megkérdezte, az ő lakcíme is itt van-e. Én mondtam, nem. Erre olyan tanítóbácsisan elmondta, hogy hát ha huzamosabb ideig lesz itt, akkor lehet, hogy át kell jelentkeznie, mert ezt így kellene csinálni talán... Mi meg mondtuk, hogy elég gyakran jár haza, ingázik, meg amúgyis anno kérdeztük és azt mondták, nem szükséges, meg EU... erre vállat vont a kedves bácsi, akkor jólvan így. Mosolygott egyet és mondta, hogy "jó, akkor őt nem írom be" (bár ezt a mondatát nem tudom, sikeresen értettem-e meg, vagy csak félrehallottam :)). Majd bocsánatkérések, köszöngetések és mosolygások közepette távozott.
Nah ennyire komoly dolog ez itt kérem szépen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése