2009. október 28., szerda

Na tessék

Már írtam, hogy beköltözésünkkor rámtelefonált a Comune, hogy tegyem ki a nevünket mindenhova (egészen pontosan a postaládára, a kaputelefonra, majd a bejárati ajtó kaputelefonjára (csak a lakásról hiányzik, de ott senkinek sincs furcsa módon...).
Én szépen gondosan kinyomtattam a nevem, gyönyörűen beceluxoztam, hogy ne ázzon el, kipreparáltuk a helyéről a névtáblatartó műanyagot. Tetszett, megnyugodtam és a vigili is megtalált.
Erre tegnap hazaérünk és ki van az össze cserélve. Persze a nevem elírva, lesatírozva...
Most így jobb?! Kérdezem én. OK, így ugyanaz a betűtípus, mint a lakók 60%-ának (még csak nem is mindnek), de ez így szebb? Hát marha csúnya :(
Azt már csak mellékesen jegyzem meg, hogy a postaládának a műanyagját Lacinak is fél óráig tartott kiszednie, és a cserélgetést végző személy persze erre nem vette a fáradtságot... jellemző. Olyan félmunka, nem precíz, de most boldog. Én meg kezdhetem az egészet előről, mert azért kiröhögtetni nem hagyom magam :(

A jó hír: holnap megyünk haza. Az idő is látszólag nekünk kedvez, a nagy fagyok után és előtt megyünk. Érik már az a téli gumi elég rendesen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése