2010. január 16., szombat

Fotók - Iguacu

Brazil oldalról egy kis zuhatag.és az állatvilág. Szét kell nézni a korlát körül, mielőtt nekidőlsz.

nagyon gusztustalan gigantikus kabóca rettenetes erős hanggal. Tőlük zsizseg az egész esőerdő. Nagyon vad érzés.
másik panoráma
"Besétálás" és bőrig ázás az Ördög Torka felé
a vízesés egyik oldala
és a párába burkolt Ördögtorok "alulról" szemlélve
kicsit párás az idő
ázott ürgém

kicsi koati
sok kis koati (ormányos medve) :)


pillangók

vízesések
Laci találkozása egy pillangóval.

Az argentín oldalon a "visitor centerben"
kicsike filodendron fölmászott a fára
Macuco Safari előtt vízre várva

ennyit tudtam fotózni, aztán vízhatlan tatyóba csomagoltam a gépet és bementünk alá :)
a nemzeti park maga


makik




Reklám. A filmes Nikon társamat szállta a kék lepke :)

a 88-as lepke
Laci gatyakorca
és feje
alattunk a vííííz
Az Ördögtorok messziről
és közelről
közvetlen "benne" (felette)
Laci örül. ("podzsikreeee brodzsi")
minden szögből a "dolog"

a folyón sétálgatva




sok leguán volt, szabadon kószáltak. Aranyosak szerintem.

óriáshangya
Harmadnap a madárparkban. (Parque das Aves)
így sétálgattunk köztük :)
Tukán és én
Olyan gyönyörűek!!! Talán a legszebb állat, amit valaha láttam. Legalábbis kétségkívül a legszínesebb.

hu de piros
vad banánfa
óriáslepke
kolibrik :) másfél órát dekkoltunk, hogy a fotók létrejöhessenek ;)

vizes borzolt tukán
Laci bevállalt egy papagályt

én meg egy kígyót :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése