2010. szeptember 4., szombat

Labor Day

Lehűlt az idő. Aminek eredményeként olyan kellemesen sütött a Nap, fújt a szél és nagyon nyugodt és jó volt kint lenni. Sajnos csak vásárolni voltam, de egy igazi kirándulásra, sétára bőven ideális volt a mai nap. Sajnos dolgoztam, meg holnap is dolgoznom kell, így most ez a lelket melengető ősziesbe hajló idő kimarad :( Pedig még amerre jártunk, az a környék is olyan szép volt, olyan idilli a hangulat, egészen szerettem ma Cincinnatit.

Hétfőn Labor Day. Szünnap.

Ma a Chipotle nevű mexikói étteremláncban ebédeltem. Húúúú, de finom volt. Isteni. Otthon nem tudom, miért nem terjednek el ezek a kajáldák. Hallottam, hogy a Burger King is csődbe megy. De a mexikói az sokkal jobb, mint a burger. Rizs, bab, kukorica, paprika, hagyma, csípős hús és ami a legjobb, sok-sok-sok tejföl. Imádom a tejfölt. Olaszországban hiánycikk, így most itt élvezem, amikor ehetek :)

Visszaszámlálásom megint egyet pörög. 8 hét van hátra. Telik, telik lassan az idő ;) Már nagyon várom, hogy hazamehessek. A férjemhez Trentoba és a családhoz Magyarországra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése