2010. szeptember 25., szombat

Pihenő

Ma csodálatos idő volt. Gyakorlatilag az egész napomat a szabadban sétálva töltöttem.

Itt még mindig meleg van, mindenki szandálban és rövidnadrágban, pólóban flangál. A szél pont kellemesen hűsítő, a szobában légkondit kell kapcsolni és bizony kicsit még meg is izzadtam. Szeptember vége. Hm. Cincinnatiben azt hiszem, az ősz a legszebb. Ma mondhatom, hogy imádtam a várost. Pontosabban az egyetem környékét.

Előszöris szivárványt láttam :)
Aztán tetszettek a színek, ahogy már őszül a táj (és a fű)
Majd elértem az egyetem "kapuját"
Vagyis a Main Campust, ami ilyen sétáló utacskákból áll
Háttérben az egyetemi sport center. Hatalmas. Ide járok falat mászni is. De van uszoda, meg mindenféle labdajáték pályája
Az egyetem épületei is csinosak
No meg van football pálya, mögötte már a "város"
A pályán természetesen sportoltak
Az egyetemen úgy általában sokan mászkáltak, most indul a suli, mindenki egyetemi pólóban, az ilyen diákkörök (görög ábécések) lakóházai zengettek a hangos zenétől, partyk folytak, kertben ettek, frizbiztek, footballoztak.
Ez egy olyan régies, de modern épület. Talán ez leginkább a központ. A harangtornyán az óra minden negyed órában zenél.
És máról ennyit tudok mutatni.

Megnéztem a híreket, mert gyanús volt, hogy mikor hazafele indultam, akkor jött egy turistabusz, meg sok Oklahoma pólót is láttam, meg aztán sheriff autókkal vezettek fel 3 buszt (biztosan játékosokkal), és talált süllyedt, ma volt a szezonnyitó football játékja az egyetemi Bearcats csapatának (Oklahoma ellen). "Vesztettünk". Azért megkukucskáltam volna, kár, hogy előtte nem tudtam róla :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése