2010. október 9., szombat

Amire múltkor azt mondtam, szép, az kutya füle

Ma volt szerencsém sétálni az egyetemen. Meg aztán bevásárolni is mentünk és a múltkor írtam, hogy Cincinnatiben az ősz szép. Nagyot tévedtem. Akkor kutyafüle volt ahhoz képest, amilyenek most a színek. Hihetetlen sárgák és vörösek, sőt inkább erős narancs színűek a fák. Van valami bokorfajta, amivel dombokat futtatnak be és nyáron zöld volt, azt hittem, fű és most az egész rozsdabarnán virít. Nagyon gyönyörű. És mindehhez jön az a mai kellemes 26-29 fok, ami a nyarat idézte, de mégse volt párásan elviselhetetlen. Lehet, ma kellett volna csoportkirándulásra menni. Remélem, jövő héten is hasonló marad az idő és a fák lombja se hullik még le.

Sajnos nem voltam fényképezésre felkészülve, de a telefonommal csak a színek miatt (igaz, nem adja át azt, amit a ragyogó napsütésben éreztem meglátva a fasort)...
Arról az erős világos narancs árnyalatról nem tudtam készíteni, azt máshol láttam :(

És az egyetem zeneművészetis területe tele van mókusokkal :) Az alakuló avarban túrnak, nagyon közel jönnek és nagyon aranyosak :)

Új info, hogy ma azt is hallottam, hogy állítólag a Cincinnati egyetemet beválasztották valami legszebb egyetemek közé építészetileg. Nem csúnya hely, az tény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése