2010. október 23., szombat

Utolsó visszaszámlálás

Megkezdődik az utolsó hét. Chris konferencián lesz távol a labortól. A teendőket emailben átküldte. Ma gyakorlatilag bepakoltam. Be fogok férni, nem kell másik bőrönd, legalábbis reméljük. Egyenlőre úgy tűnik, sikerül begyömöszölnöm mindent, igaz még az ágynemű és törülközők (meg még azért jópár dolog), vagyis a cucc elég jelentős térfogata kint van. De én még így is optimista vagyok.

Tegnap este moziban voltunk. Sokáig dolgoztam, este 8-ra értem haza a laborból. Aztán 9-től megnéztük a Hereafter című filmet. Nem tudom a magyar címét, de Matt Damon játszik benne és nagyon sok pontot kapott értékeléskor, nagy és jó filmnek ígérkezett. Csalódtam. Fantasztikus film lehetett volna, jó kis jelenetekkel volt tele, a rendezés is kiváló, de a sztori... döcögős, de még ez is megbocsátható egy drámában. Sokszor megható és szívszorító volt, ez a pozitív kritikám. De hogy miért kellett a történetet ennyire elszúrni... eleve nem sok fonálon függött, de ezt még lenyelem, ha a vége ütős. Ez viszont csak összecsapott volt. Úgy álltam fel, hogy hogy lehet ennyire rosszul befejezni egy ilyen jó filmet? Amire egy filmet építhettek volna, meg amire próbáltak is építeni, azt a végén negyed óra alatt lezavarták, amolyan most be kell gyorsan fejezni, tudjuk le érzéssel. Se füle, se farka, semmi katarzis, semmi megoldás. Nekem nem sikerült elájulnom tőle. Lehet, ebben benne volt, hogy nem tudtam igazán átérezni a túlvilág és a halottakkal kommunikáló főhős történetét, de nagyon nem is erre ment ki a film se. Mégse értettem meg, hogy akkor mire ment ki. Úgy sajnáltam, mert annyira de annyira jó ötletek meg jelenetek voltak benne... kár érte.

Mostanában konstans hűvösebb idő van, de panaszra nem lehet okom, ez még mindig 20-23 fokot jelent és állandó napsütést, száraz az ősz.

Egy érzés fogott el tegnap. Igaz, már nagyon vágyok haza, mégis elkezdtem hiányolni ezt az egészet. Az az érzés tört rám, hogy igenis, eszembe fog jutni az egyetem, a város és az itt megismert emberek. Nem egy rossz hely és bár egyedül nem az igazi, végülis csak itt töltöttem jópár hónapot, így akár furcsa, akár nem, kicsit fájó szívvel fogok innen elmenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése