2010. október 10., vasárnap

Csak erős idegzetűeknek - fotók

Bejáratnál :)A park maga
Halloween dekoráció mindenütt
Snoopyval :)
Meg egy tökkel.
meg tökcsalád

Ezen nem ültünk, ez egy gyerek "játszóka" volt.
Mindenütt céllövöldék
Mellani a Planet Snoopy részen
Ez a Diamondback eleje. Csörlőzés után jön a szabadesés. Épp azt csinálják a legmagasabbról :)
szintén Diamondback, csak másik részen
És a vége a vízzel
Placcs
Utcakép
Vortex :) Nézzétek a hat hurok néhányját a háttérben
Háttérben a Racer
Színes fák. Gyönyörű.

Csak összehasonlításként mögöttük egy ember... nem tudom, akiket láttam, hogy nyertek és nagy nylon zacsiban cipelték, azok hogy viszik haza? Egész hátsóüléseket elfoglaló plüss állatokról beszélünk.
És ameddig a szem ellát...
Firehawk. Tessék zoomolni és végigkövetni a pályát. Igen, fekszenek és háttal mennek... durva :)
Egészen biztosan itt is visítottam.
Meg itt is szerintem
Jackkel
Ilyenben nem ültünk.
Ez volt a gyomorkavaró
A kilengést csak alulról láttam, benne ülve fogalmam se volt, mit is csinálok, csak eget láttam, meg aztán fákat, néha a talaj felé gyorsultam...
És a másik rettenet. Fejjel lefele felső függesztésből több hurkon át, irtó gyorsan
Szintén
Dekoráció
Odabújtam hozzá :)

Ez a másik, amire nem mentünk. A szabadesés. Arra a póznára felcsörlőznek egy nagy tárcsán csüngő embertömeget és egyszercsak gyorsulnak. Egyszer volt benne baleset, nem mertük, ekkorra már fáradtak voltunk hozzá.
Tiszta Párizs :D
Király volt
Tökök
A park kijáratánál ők fogadtak.
És a végére két tanulság. (1) Az idő még annál is relatívabb, mint hisszük. Ezek az 1-2 perces szösszenetek néha fél percnek tűntek, néha meg óráknak. (2) Egyáltalán nem igaz, hogy a hullámvasút és az egyéb vidámpark dolgok csak kívülről félelmetesek és ha felülünk, akkor már nem, mert jobb... ennek senkise dőljön be, ez kamu :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése